Velkommen til min matblogg!!

Her legger jeg ut mine favoritt oppskrifter på kaker, middager,småretter og desserter.
Legger også ut bilder av kaker jeg har pynta og gode tips til baking og matlaging!
Oppskriftene og tipsene er hentet fra ulike nettsider, kokebøker og venner og bekjente!
Noen av dem har jeg gjort om litt på, etter hva jeg liker:)
Kanskje får du noen tips eller ideer .
Gi meg gjerne tilbakemelding på siden, oppskrifter og tips!
Tar imot både ris og ros!!

PANERE FISKEFILETER

Med kavring/brødsmuler:
Til 4 fileter trenger du 1 stort egg og 75 g knust kavring eller brødsmuler.

Pass på at fisken er helt tørr, og strø kavringen/brødsmulene på et matpapir før du begynner.

Visp egget i en grunn skål.
Dypp filetene på begge sider i egget.
La overflødig egg renne av.
Legg filetene over på kavringen.
Løft sidene av papiret og rist smulene over fisken for å dekke den.

Andre måter:
Bland hvetemel, salt og pepper i en bolle og vend filetene i dette før steking.Du kan også bytte ut pepperet med paprikapulver eller karri.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar