Velkommen til min matblogg!!

Her legger jeg ut mine favoritt oppskrifter på kaker, middager,småretter og desserter.
Legger også ut bilder av kaker jeg har pynta og gode tips til baking og matlaging!
Oppskriftene og tipsene er hentet fra ulike nettsider, kokebøker og venner og bekjente!
Noen av dem har jeg gjort om litt på, etter hva jeg liker:)
Kanskje får du noen tips eller ideer .
Gi meg gjerne tilbakemelding på siden, oppskrifter og tips!
Tar imot både ris og ros!!

OMELETT, STEKING

- Bruk riktig størrelse på pannen. 2-3 egg = 16cm panne. For stor panne gir en tynn, tørr omelett. For liten panne vil gjøre omeletten for stiv under og rå på toppen.

- Visp eggene lett sammen med en gaffel. Unngå luft i røren, det gir omeletten en gummiaktig konsistens.

- Forvarm pannen på sterk varme til den er god og varm.

- Spises med en gang den er ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar