Rull store kongereker eller krepsehaler inn i tynnskåret spekeskinke/lettsaltet bacon, gni inn litt finhakket basilikum og fres dem i en stekepanne med litt olivenolje og et hvitløksfedd til de er varme.
Annrett rullene på hvert sitt salatblad, strø litt parmesan over, og ha litt nykvernet pepper over det hele. Er du litt vågal, så kan du klemme litt sitronsaft over det hele.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar