Velkommen til min matblogg!!

Her legger jeg ut mine favoritt oppskrifter på kaker, middager,småretter og desserter.
Legger også ut bilder av kaker jeg har pynta og gode tips til baking og matlaging!
Oppskriftene og tipsene er hentet fra ulike nettsider, kokebøker og venner og bekjente!
Noen av dem har jeg gjort om litt på, etter hva jeg liker:)
Kanskje får du noen tips eller ideer .
Gi meg gjerne tilbakemelding på siden, oppskrifter og tips!
Tar imot både ris og ros!!

Tomatsalat

Du trenger:
5 Tomater
3 Sjalottløk
2 ss Persille
1 Hvitløkbåt
1 Rød chili
1 ss Koriander, frisk
1/2 ts Brunt sukker


Slik gjør du:
Bland gjerne modne plomme-, dulcita- og cherrytomater.
Det er så mye smak i det andre tilbehøret at tomatsalaten kan godt være enkel med bare tomat, løk, persille og hvitløk.
Skrell og finhakk løk og hvitløk. Finhakk persille.
Fjern frøene fra chilien og finhakk den.
Kutt tomatene i terninger.
Bland sammen tomater, løk , hvitløk og urter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar