Velkommen til min matblogg!!

Her legger jeg ut mine favoritt oppskrifter på kaker, middager,småretter og desserter.
Legger også ut bilder av kaker jeg har pynta og gode tips til baking og matlaging!
Oppskriftene og tipsene er hentet fra ulike nettsider, kokebøker og venner og bekjente!
Noen av dem har jeg gjort om litt på, etter hva jeg liker:)
Kanskje får du noen tips eller ideer .
Gi meg gjerne tilbakemelding på siden, oppskrifter og tips!
Tar imot både ris og ros!!

MELKESJOKOLADEKREM


Du trenger:
50g smør
100g melkesjokolade
3ss melk
2ss kakaopulver
2ts vaniljesukker
300g melis

Slik gjør du:
Smøret skal være romtemperert. Smelt sjokoladen i melken under svak varme.Avkjøl til fingervarmt.Ha sjokoladen i smøret, bland godt.Sikt inn det tørre og rør godt.Tilsett evt. mer melk eller melis for ønsket konsistens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar