Velkommen til min matblogg!!

Her legger jeg ut mine favoritt oppskrifter på kaker, middager,småretter og desserter.
Legger også ut bilder av kaker jeg har pynta og gode tips til baking og matlaging!
Oppskriftene og tipsene er hentet fra ulike nettsider, kokebøker og venner og bekjente!
Noen av dem har jeg gjort om litt på, etter hva jeg liker:)
Kanskje får du noen tips eller ideer .
Gi meg gjerne tilbakemelding på siden, oppskrifter og tips!
Tar imot både ris og ros!!

LAPPER

Du trenger:
4 Egg
1 dl Glutenfri melblanding
3 dl Soyamelk
1/2 ts Sitronsaft
2 ss Sukker
1/2 ts Salt

Framgangsmåte:
Pisk egg sammen med sukker og salt.
Bland i mel, og spe med melk. Smak til med sitronsaft.
Røra skal være tjukk og piskes godt.
Stekes som små lapper i stekepanne eller på takke.
Serveres som de er eller med geitost og/eller syltetøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar